Friday, August 8, 2008

Honda S2000 NFS PRO STREET

Sal baieti! Aceasta este prima mea masina convertata din nfs ps! Am zis sa incerc pentru prima ora si mi-a iesit ceva! Am incercat sa o mentin cat mai originala, sa nu o tunez foarte mult! Pe la jumate din masina a intervenit si All3x care a terminat-o impreuna cu mine! Mersi pt ajutor! Nu o sa fie la download dar puteti vedea niste poze :





























































































iar daca cumva vreun strain idiot a ajuns din intamplare (ghinionul meu) pe blogul acesta si nu stie ce dracu se intampla, ii zic in cateva vorbe:
Carname: Honda S2000 Author: Ea Games
Converters: All3x, SangerSpy
Description:Original Parts

Damage Parts

Rims

Bugs: On HDR MOD it looks a little too dirty

No comments: